דירוג אשראי ומשכנתא

bar-chart-stats-up
יוסי חיים - אפיקי נדלן

יוסי חיים - אפיקי נדלן

יועץ נדל"ן בכיר ומגשר מוסמך

 

מהו דירוג אשראי

דירוג אשראי הוא מדד המשקף את היכולת של אדם לשלם את ההתחייבויות הפיננסיות שלו בזמן. הוא מספק לבנקים מידע המשקף להם  את הסיכון שבהלוואה לאדם או לארגון מסוים ולכן יש לו השפעה על היכולת לקבל הלוואות, אשראי ותנאים פיננסיים נוספים.

דירוג גבוה מציין יכולת גבוהה יותר לשלם את החובות במועדן ועשוי להביא לתנאים טובים יותר עבור הלוואות ועסקאות פיננסיות. בניגוד לכך, דירוג נמוך יכול לגרום לתנאים פחות טובים ואפשרות גבוהה יותר לסירוב לתת הלוואות או להקשות בתנאי הלוואה והריבית.

הדירוג מתבצע על ידי חברות דירוג אשראי מוסמכות, העורכות בחינה של היכולת של האדם או הארגון לשלם את החובות בהתבסס על גורמים כגון היסטוריית תשלומים, שימוש בכרטיסי אשראי, הלוואות ותשלומים מאוחרים, התאמת ההכנסות להוצאות, החסימה והניהול הנכון של המאזן הפיננסי ועוד ועוד…

דירוג אשראי והשפעתו על המשכנתא

דירוג האשראי משפיע על קבלת משכנתא ועל תנאיה. כאשר אדם או ארגון מגיש בקשה למשכנתא, הבנק או נותן ההלוואה יבצעו תהליך דירוג אשראי כחלק מתהליך אישור ההלוואה.

במהלך תהליך דירוג האשראי, הבנק יבדוק את היסטוריית התשלומים של הלווה, אשראי פעיל, יחס חובות להון עצמי, ועוד. דירוג האשראי יקבע את הסיכון הפיננסי שמהווה כלקוח, וישפיע על השיעור הריבית, תנאי ההחזר והתנאים הכלליים של המשכנתא שהוא יוכל לקבל.

לווים בעלי דירוג חיובי, יבטיחו לעצמם תנאים טובים יותר, כמו ריבית נמוכה, תקופת החזר ארוכה ותנאים גמישים יותר. גם גובה ההלוואה עשוי להיות מוגבל על פי הדירוג האשראי של הלווה.

אפיקי נדל”ן – רכישת נכס עם תנאי המשכנתא הטובים ביותר

לנו באפיקי נדל”ן יש לנו קשרים נפלאים עם הבנקים ועם יועצי המשכנתאות המובילים בשוק שישמחו לתת לכם את השירות לקבלת המשכנתא הטובה ביותר. גם אם עברתם קשיים בדרך, אל דאגה.  תנו למומחים של אפיקי נדל”ן לעזור לכם להגיע לבית משלכם.

אבל לא רק עם הבנקים… יש לנו קשר מעולה גם עם המחלקות הרלוונטיות בעיריית ראש העין ועם ספקי שירות נוספים בתחום אשר מעניקים שרות לקהל הלקוחות שלנו. אנחנו נותנים מענה ומעטפת מקצועית של אנשי שרות כמו עורכי דין, יועצי מס, שמאים, אדריכלים ומעצבי פנים, קבלני שיפוץ ועוד אשר מחויבים ליחס אישי ושרות במחיר מיוחד והוגן ללקוחות אפיקי נדל”ן.

מעוניינים לרכוש נכס בראש העין? דברו איתנו, זה ישתלם לכם.

מאמרים אחרונים

בואו למצוא את נכס החלומות שלכם

דירות מרווחות, דירות גן או גג, פנטהאוזים או בתים צמודי קרקע. מגוון הנכסים הגדול ביותר בראש העין והסביבה מחכה רק לכם.

השווה מקומות אירוח

לְהַשְׁווֹת