הכנת בית לחורף

דגנית ידידאל - אפיקי נדל"ן

דגנית ידידאל - אפיקי נדל"ן

ייעוץ, גישור ושיווק נדל"ן

 

גרים בבית פרטי? כך תבצעו הכנת בית לחורף

החורף מביא עמו רוחות, גשמים ולעיתים גם סערות אשר עלולות לגרום נזק משמעותי. בעלי בתים פרטיים קצת חוששים מהחורף, כיון שחורף זה הרבה מים ומים זה סיכוי מאוד גדול לנזילות ונזקים.

אז נכון שמדובר על בית פרטי בראש העין ולא בצפון הרחוק שם החורף קשה יותר, אבל גם במרכז הארץ אנו עדים בשנים האחרונות לימי חורף קיצוניים עם כמויות גדולות מאוד של גשם. החדשות הטובות הן שבמידה ותקפידו לבצע את הבדיקות הרצויות ותדאגו להכין את הבית הפרטי  שלכם לעונה הקרה – תוכלו להבטיח לעצמכם חורף חם, נעים וחשוב מכל – בטוח.

בכדי להקל עליכם להלן חלק מהפעולות בהן מומלץ לנקוט במסגרת הכנת הבית לחורף:

בדיקת מרזבים

ברוב המקרים מרזבים עשויים מחומרים אשר חשופים לפגיעות כמו בלאי או היווצרות חורים. מעבר לכך, בעונת החורף, מרזבים עלולים להיסתם כתוצאה מפסולת או עלים – מה שיכול לגרום להצפות.
מהסיבה הזאת, חשוב להקפיד לבצע בדיקה של המרזבים עוד לפני עונת החורף ובמידת הצורך, לבצע את כל התיקונים הנדרשים.

גיזום עצים

הרוחות העזות המאפיינות את עונת החורף עלולות גרום לשבירה של ענפים ואפילו של גזעים – מה שעלול לגרום לנזק לקווי החשמל ואף לפגוע ולסכן את חייהם של אנשים.
לכן, קיימת חשיבות גבוהה להקפיד על גיזום עצים לקראת החורף – ויש לדאוג לעשות זאת בצורה מקצועית על מנת להימנע מפגיעה בעצים ובאופן צמיחתם.

איטום סדקים וחלונות

בחורף הקר אחת מהמטרות המרכזיות תהיה לשמור על בית חם. לכן, חשוב לנקוט בפעולות המאפשרות לשפר את הבידוד הטרמי.
הדרך הטובה ביותר להשגת המטרה היא באמצעות איטום מקצועי ואיכותי של הפתחים (חלונות ודלתות) ושל סדקים סביבם במידה ויש (יש לקחת בחשבון שלעיתים גם סדקים מזעריים ברוחב של מילימטרים עלולים לפגוע ברמת הבידוד).

איטום/זיפות הגג

מכיוון שאתם גרים בבית פרטי, חשוב שתיקחו בחשבון שגם הגג שלכם חשוף לחדירת מי גשמים לכן, חשוב לבצע בדיקה קפדנית ומקצועית של הגג ובמידת הצורך לבצע לאיטום של הגג באמצעות יריעות ביטומניות או זיפות הגג על ידי מריחה של זפת חמה.

בבתים פרטיים בעלי גגות רעפים, חשוב לבדוק את תקינות הרעפים ולהחליף רעפים שבורים.

פינוי חפצים

ההמלצה היא לערוך בדיקה על מנת לוודא שאין חפצים בחצר או בסביבת הבית, אשר עלולים להיות חשופים לפגעי מזג האוויר השונים. זכרו שמזג אוויר קיצוני עלול לפרק ולהעיף גם מוצרים גדולים כמו טרמפולינות בריכות או אפילו פרגולות. במידה ויש חפצים כאלו, כדאי לדאוג ולפנות אותם או לדאוג לקבע אותם ולכסות אותם.

תיווך בוטיק אפיקי נדל”ן, מעניק ייעוץ וליווי מקצועי למוכרים ולרוכשי נכסים ויחד עם זאת מספק מעטפת של בעלי מקצוע שונים, על מנת שתוכלו להיות בטוחים שהעסקה שרכשתם בטוחה וכדאית.

מאמרים אחרונים

בואו למצוא את נכס החלומות שלכם

דירות מרווחות, דירות גן או גג, פנטהאוזים או בתים צמודי קרקע. מגוון הנכסים הגדול ביותר בראש העין והסביבה מחכה רק לכם.

השווה מקומות אירוח

לְהַשְׁווֹת