טיפים למכירת דירה בקלות

יוסי חיים - אפיקי נדלן

יוסי חיים - אפיקי נדלן

יועץ נדל"ן בכיר ומגשר מוסמך

 

טיפים למכירת דירה

מכירים את המשפט אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני? אז זה עובד גם בנדל”ן. 

הסיבה לכך היא, שמי שנכנס לנכס שהוא רוצה לרכוש, מיד עובדים אצלו כל החושים ומעורבים גם רגשות.  

יש  משמעות לצבעים לריחות ולחפצים שהוא יתקל בהם לראשונה. כל מה שישדר “בית”  ללקוח המתעניין הוא קריטי למכירה. אז אם אתם מציעים נכס למכירה ורוצים שהקונים יתרשמו ויתלהבו, אספנו עבורכם כמה טיפים קלים ליישום, כדי שתוכלו להציג נכס למכירה ובתקווה למכור אותו במהירות:

רווחו חללים מרכזיים – לפני שאתם מציגים נכס למכירה, סרקו את החללים המרכזיים כמה פעמים ופנו מהם את כל מה שכבר לא בשימוש: חפצים, ריהוט, צעצועים, מכשירי חשמל ועוד. נכס עם חללי אירוח מרווחים משאיר את הקונים פעורי פה.

השקיעו בניקיון – מדובר על ניקיון יסודי. לכן, במידת הצורך כדאי לשקול לשכור חברת ניקיון מקצועית לפני הצגת נכס למכירה. הניקיון צריך לכלול גם משטחים, שטיחים, רהיטים וכדומה, שאינם נשארים בבית אלא עוברים אתכם לדירה החדשה. סביבה נקיה היא חיונית כדי להשרות אווירה נעימה וביתית, שהקונים יתחברו אליה גם אם חלק מהציוד לא יישאר שם בפועל.

טפלו וטפחו את הגינה – גם במקרה הזה, ייתכן שתעדיפו להתייעץ או לשכור את שירותיו של אדריכל נוף מקצועי וחברה המתמחה בניקיון גינות. זאת במקום לבצע את העבודה הקשה בעצמכם ובפחות מקצועיות מגורם מיומן. זה הזמן להוסיף לגינה ריהוט גן יוקרתי, פתרונות אחסון, ריצוף נעים, תאורה ועוד, הכול כדי להשרות אווירה ייחודית.

הסירו מהקירות ומהמדפים תצלומים אישייםצילומי משפחה או תמונות של הילדים הם ללא ספק מהמזכרות המרגשות ביותר שיש לכם, אך כשהם מככבים על קירות הבית והשידות, הם משדרים את הקשר הרגשי העמוק שיש לכם לבית. על פניו הקשר הזה בריא, אך כשעוסקים בהצגת נכס למכירה, הוא עלול לעמוד לרועץ בינכם לבין מי שחולם להפוך את הבית לשלו. מומלץ להסיר אותם זמנית, לאחסן היטב ולהוציא שוב לתצוגה אחרי שאתם מסיימים להציג את הבית.

השקיעו בניחוחלפני שאתם מראים את הנכס, השתמשו במבשם אוויר איכותי כדי להשרות ניחוח נעים ומזמין בכל רחבי הבית. אנו מקשרים ריח עם רגשות ולכן, ריח ביתי יכול לעודד את הקונים לקנות את הדירה. גם ריחות של בישול יכולים לעזור במכירה אבל זה הרבה יותר סובייקטיבי.

הטיפ האחרון ואולי הכי חשוב, אם אתם באמת רוצים לקבל מחיר טוב על הבית שקלו שיפוצון קטן. 

לא מדובר על הריסה של קירות אלא על שיפוץ אסתטי של מה שמפריע בעין. לדוגמא: צבעו את הנכס וסתמו חורים. הצעו שיפוץ קל באמבטיות אם מדובר בבית ישן, יש לכם בדירה ריצוף ישן ודהוי? שקלו לשים פרקט בחדרים. נכון, זה לא זול בכלל אבל משדרג את הנכס ויכול אפילו להעלות את השווי שלו.

ואם כבר מדברים על מכירת נכסים … מדוע כדאי למכור נכס דרך משרד בוטיק אפיקי נדל”ן?

כי אנחנו מתחייבים למכירה תוך 30 יום! איך זה עובד? מכיוון שאצלנו עושים את זה קצת אחרת ובשיטה שהוכיחה את עצמה במאות עסקאות.

מאמרים אחרונים

בואו למצוא את נכס החלומות שלכם

דירות מרווחות, דירות גן או גג, פנטהאוזים או בתים צמודי קרקע. מגוון הנכסים הגדול ביותר בראש העין והסביבה מחכה רק לכם.

השווה מקומות אירוח

לְהַשְׁווֹת