טיפים לרכישת דירה מקבלן

דגנית ידידאל - אפיקי נדל"ן

דגנית ידידאל - אפיקי נדל"ן

ייעוץ, גישור ושיווק נדל"ן

 

טיפים לרכישת דירה מקבלן

רכישת דירה מקבלן מהווה צעד משמעותי ומרגש, אשר טומן בחובו הוצאה כספית גדולה – למעשה, ברוב המקרים, מדובר בעסקה הגדולה והמשמעותית ביותר אותה אדם יבצע במהלך חייו.
מהסיבה הזאת, קיימת חשיבות גבוהה שכל מי שנמצא לפני הצעד הזה, יקפיד לעשות אותו בצורה מושכלת ומתוכננת ולהלן מספר טיפים ישימים, אשר  בכוחם לסייע לו בכך:

ביצוע בדיקות מקדימות

יש לערוך בדיקות מקדימות הן אודות הקבלן, המוניטין, הרזומה שלו והשאלה אם מדובר בקבלן רשום והן לגבי הפרויקט בו אתם מבקשים לקנות את הדירה.
יש לבדוק את נסח הטאבו או את אישור הזכויות (בהתאם לשאלה אם הפרויקט נבנה על גבי אדמה פרטית או אדמת מנהל מקרקעי ישראל). בדיקה נוספת אותה מומלץ לבצע נוגעת לנושא של שעבודים ומשכונות – יש לוודא שאין כאלו על אותו הפרויקט.

בדיקת המפרט הטכני

אם אתם רוכשים דירה מקבלן, חשוב שתדעו מה אתם עתידים לקבל מהקבלן. מה המפרט הטכני כולל בתוכו.  אם יש דברים במפרט אשר אינם לרוחכם או שאתם מעוניינים בשיפורים, זה בדיוק הזמן לבקש אותם מהקבלן.

שינויים בדירה

מאוד חשוב להקפיד לסגור עם הקבלן את מחירון השינויים שתרצו לבצע ולהחליט עליהם בשלב מוקדם של הבנייה. ישנם קבלנים המנצלים את הלחץ של הרוכשים ומתמחרים שינויים במחירים מאוד מאוד גבוהים. זה נכון לגבי הזזת קירות, ביטול של חדרים ונישות וגם הוספה או הזזה של שקעי חשמל.

הסדרי התשלומים
מומלץ לשים דגש על אופן חלוקת התשלומים ולוודא, שהחלוקה תתבצע תוך התאמה לקצב התקדמות הבניה – השאיפה אמורה להיות, לשלם סכום מינימאלי ככל שניתן במועד החתימה ולדאוג שרוב הכסף ישולם קרוב לקבלת המפתח או בסמיכות אליה.

ערבויות
כל אחד מאיתנו שמע סיפורים בצורה ישירה או עקיפה, על קבלנים אשר קיבלו תשלום, אך מסיבות כאלו ואחרות לא סיימו את עבודתם. בכדי לוודא, שדבר זה לא יקרה גם לכם ההמלצה היא לבקש ערבויות לכספכם כמו ערבויות חוק המכר.
ההמלצה היא לא לרכוש דירה מקבלן אשר לא מוכן  לספק ערבויות שכאלו.

פרויקטים חדשים בראש העין זה אפיקי נדל”ן

אם אתם מחפשים לרכוש נכס מקבלן יש לנו מגוון פרויקטים להראות לכם ותזכרו, עם אפיקי נדל”ן אתם לא לבד. 

אנחנו מלווים אתכם משלב המחשבה ועד שלב המפתח כאשר תוכלו לקבל אצלנו את כל השירותים שאתם צריכים. עורך דין, משכנתא, רישום הכרייה וכמובן ליווי צמוד עם הידע והניסיון שרכשנו עבורכם במשך שנים.

מאמרים אחרונים

בואו למצוא את נכס החלומות שלכם

דירות מרווחות, דירות גן או גג, פנטהאוזים או בתים צמודי קרקע. מגוון הנכסים הגדול ביותר בראש העין והסביבה מחכה רק לכם.

השווה מקומות אירוח

לְהַשְׁווֹת