מחפשים דירה להשקעה? כך תעשו זאת נכון

יוסי חיים - אפיקי נדלן

יוסי חיים - אפיקי נדלן

יועץ נדל"ן בכיר ומגשר מוסמך

 

מחפשים דירה להשקעה? הגעתם למקום הנכון.

נדל”ן מהווה כיום את אחד מהאפיקים הפופולאריים ביותר להשקעה, כאשר, בחירה מתוכננת ונבונה באותה דירה להשקעה, יכולה לטמון בחובה תשואה נאה, לאורך זמן – וזאת, תוך חשיפה מינימאלית לסיכונים.
בכדי לבחור בתבונה באותה דירה להשקעה, חשוב לשים דגש על מספר פרמטרים ובין היתר:

  • הדרישות והציפיות מההשקעה – האם הרצון הוא לקצור פירות הטמונים בעלייה עתידית של ערך הדירה. האם הרצון הוא לשפץ דירה ולמכור אותה או שמקור הרווח המבוקש הוא השכירות החודשית אשר תתקבל מהדירה..
  • התקציב – יש להבין מה גובה התקציב אותו אתם יכולים להשקיע בדירה – כאשר, בהליך תכנון התקציב יש לקחת בחשבון גם את ההון ההתחלתי וגם את הלוואת המשכנתא.
  • איסוף המידע – אחרי שמתכננים את התקציב, חשוב להבין מה האפשרויות המוצעות במגבלות אותו התקציב – במקרים רבים, איסוף המידע, יגרום להבנה כי עדיף להעלות במידה מסוימת את התקציב ההתחלתי.
עם אפיקי נדל”ן משרד תיווך בוטיק בראש העין, בעל ניסיון רב בקניית ומכירת נכסים באזור, תוכלו להיות שקטים גם גורם מקצועי ואמין שידאג לאינטרסים שלכם מקצה לקצה.

 

הליך חיפוש דירה להשקעה

מיקום מיקום ושוב מיקום

בהליך חיפוש דירה להשקעה, ישנם מספר דגשים אותם חשוב לקחת בחשבון:
מיקום הדירה – יש לאתר את המיקום האידיאלי עבור דירות להשקעה, בהתאם למידת הביקוש להשכרת דירות באותו האזור. האם קיימת אוניברסיטה או מכללה באזור? האם קיים איזור תעסוקה בקרבת מקום המייצר דרישה לדירות להשכרה? ככל שהמיקום מרכזי יותר וקרוב לאזור ההתרחשות כך תוציאו הרבה פחות אנרגיה על השכרת הדירה.

גודל הדירה ומספר החדרים

כמובן, שגם גודל הדירה ואופן החלוקה לחדרים, יהוו כפרמטרים חשובים בהליך אחר חיפוש דירה להשקעה. כלל ידוע בעולם הנדל”ן הוא ככל שהדירה קטנה יותר התשואה עליה גבוהה יותר.

זה נכון כמעט לכל איזור. אבל אם לדוגמא, מדובר באזור בו הביקוש הוא לדירות שותפים?  או אז כדאי לוודא שהדירה הנבחרת מתאימה למטרה, הן מבחינת הגודל והן מבחינת צורת החלוקה שלה לחדרים.

דירה להשקעה משופצת או מוזנחת

לעיתים אנשים מפחדים משיפוץ ואנחנו שואלים למה? כאשר רוכשים דירה לא משופצת ניתן לקבל אותה במחירי מאוד אטרקטיבי, להכניס את עלות השיפוץ למחיר הכללי ולהתאים אותה בדיוק לצרכים. אם מדובר על דירה שתצא להשכרה ניתן בשיפוץ לא גדול להפוך אותה לאטרקטיבית ונעימה עבור השוכרים.

אפיקי נדל”ן – מלווים אתכם עד למפתח

כאמור, יש לא מעט שיקולים אשר ישפיעו על בחירת דירה להשקעה ונתנו פה שיקולים ממש על קצה המזלג.  

מכיוון שקיימים שיקולים נוספים ולכן, אחד מהשיקולים יהיה השפעה הן על התשואה והן על מידת הסיכון, כאשר קיימת חשיבות גבוהה לשים דגש על כולם ובמידת הצורך, אף לקבל ליווי מקצועי בדרך למטרה.

אז אם אתם מחפשים דירה להשקעה בראש העין אנחנו מחכים לכם. כי איתנו תמצאו את הדירה שאתם כ”כ מחפשים.

מאמרים אחרונים

בואו למצוא את נכס החלומות שלכם

דירות מרווחות, דירות גן או גג, פנטהאוזים או בתים צמודי קרקע. מגוון הנכסים הגדול ביותר בראש העין והסביבה מחכה רק לכם.

השווה מקומות אירוח

לְהַשְׁווֹת