מכירת נכס בתקופה של חוסר ודאות

גבעת טל לגלרית תמונות (1)
יוסי חיים - אפיקי נדלן

יוסי חיים - אפיקי נדלן

יועץ נדל"ן בכיר ומגשר מוסמך

 

שוק הנדל”ן בישראל  ובראש העין

אחרי כמעט שנתיים סוערות, במהלכן שוק הנדל”ן בישראל צמח בצורה מדהימה והציג עליות דו ספרתיות במחירי הדירות, נראה שבחודשים האחרונים הוא החל לשנות כיוון, כיוון אותו מרגישים גם בראש העין שנהנתה מעליית מחירים מדהימה בה נכסים מסוימים אף הכפילו את מחירם

זה התחיל בהעלאת מס הרכישה באופן דרמטי לדירה שנייה, מה שצינן את אוכלוסיית משקיעי הנדל”ן והמשיך בעליית הריבית במשק, תוך התייקרות המשכנתאות החדשות ועלייה דרמטית בסכום ההחזר של המשכנתאות הקיימות.  כפי שזה נראה כרגע, נגיד בנק ישראל נחוש לבלום את האינפלציה והוא מודה, שמבחינת בנק ישראל, עדין לא נאמרה המילה האחרונה בענייני עליית הריבית.

מהו אתגר מכירת הדירה בתקופה כזאת?

הזוגות הצעירים המעוניינים לרכוש דירה ראשונה, מקשיבים לנגיד, רואים את העלייה הדרמטית בהחזרי המשכנתא ועוצרים את פעילות החיפוש. משפרי הדיור שמעוניינים להתקדם לדירה גדולה יותר, מתקשים למכור את הנכס שלהם ואוכלוסיית המשקיעים מבינה את הסיכון ומחפשת אפיקי השקעה משתלמים יותר עם ריבית גבוהה במשק. הלופ הזה מכניס את השוק כולו לחוסר איזון ומשוק עם עודף ביקוש הוא הופך להיות שוק עם עודף היצע.

אז נכון, מי שלא חייב למכור ממתין לזמנים טובים יותר ומי שלא חייב לקנות ממתין בסבלנות לראות לאן נושבת הרוח. אבל מה עם משפרי דיור שהתחייבו על נכסים וחייבים למכור את הנכס שלהם? איך הם מתמודדים עם עודף ההיצע בשוק ועם מחפשי המציאות שמסתובבים ומחכים לשעת כושר מול בעלי דירות לחוצים?  כאן אנחנו מתחילים לראות פשרות לא קטנות מכיוון הקונים. מי שחייב למכור, נלחץ ומוריד מחיר גם במקום שאין צורך לעשות זאת.

>> למאמר בנושא מלכודת הערכת נכס במחיר גבוה

אפיקי נדל”ן בראש העין – מקסימום מחיר מינימום זמן מדף

מדובר בתקופה מאתגרת בו מכירת נכס חייבת להתבצע באופן מקצועי ונטול רגשות, תוך ניהול מו”מ קשוח. אם אתם משפרי דיור שצריכים למכור נכס על מנת להתקדם לנכס אחר המרווחים שלכם אינם גדולים וחשוב שתצליחו לקבל עבור הנכס שלכם את המחיר המקסימלי ובשביל זה אנחנו פה.

אז נכון, הנדל”ן בישראל הוכיח את עצמו לאורך שנים כאי של יציבות וכמו כל דבר בחיים מה שעולה, יורד ואז עולה. אבל…דווקא בימים כאלה שמכירת נכס הופכת להיות פרויקט מורכב, חשוב שיהיה לכם ליווי מקצועי, מיומן ואמין

לאפיקי נדל”ן מאגר נכסים אינטרנטיים עם הטראפיק הגדול בשוק מחפשי הדירות ושיתופי פעולה עם משרדים מכל רחבי הארץ. אנחנו נדע לחשוף את הנכס שלכם בצורה מידתית חכמה, לאתר עבורכם את הקונים הרלוונטיים עם התקציב המתאים, וכל זה במינימום זמן, מקסימום מחיר וללא מאמץ ומפחי נפש מצידכם.

דברו איתנו. זה ישתלם לכם

מאמרים אחרונים

בואו למצוא את נכס החלומות שלכם

דירות מרווחות, דירות גן או גג, פנטהאוזים או בתים צמודי קרקע. מגוון הנכסים הגדול ביותר בראש העין והסביבה מחכה רק לכם.

השווה מקומות אירוח

לְהַשְׁווֹת