רכישת דירה בשכונה חדשה

יוסי חיים - אפיקי נדלן

יוסי חיים - אפיקי נדלן

יועץ נדל"ן בכיר ומגשר מוסמך

 

יתרונות רכישת דירה בשכונה חדשה

בשעה טובה קיבלתם החלטה לרכוש דירה – מדובר בהחלטה אחת מתוך החלטות רבות אותן תדרשו לקבל כמו: האם לקחת בחשבון רכישת דירה בשכונה חדשה או לרכוש דירה בשכונה ותיקה ושקטה (ללא רעשי בנייה בשנים הקרובות).
אין כל ספק כי רכישת דירה חדשה מקבלן כוללת לא מעט יתרונות – מכיוון שהרבה יותר נעים להיכנס לדירה חדשה ומודרנית, בידיעה שאתם הראשונים שגרים בה ולכם שמורה הזכות לקחת חלק בהחלטות תכנוניות שונות ולהטמיע שינויים.
גם הבחירה בשכונה חדשה בעלת ערך מוסף דומה – כאשר ניתן לומר שההחלטות הללו גם תורמות תרומה גדולה לאיכות החיים.

אז למה לרכוש דירה בשכונה חדשה?

לרכישת דירה בשכונה חדשה יש לא מעט יתרונות שחשוב להכיר:

  • ראשית כל, בשכונות חדשות מושם דגש משמעותי על הנושא של פיתוח סביבתי.
    ההשקעה בפיתוח תורמת הן לנראות השכונה והן לאיכות החיים בה, כאשר בשכונות כאלו מוקמים: גני משחקים מרשימים, מרכזים קהילתיים, מוסדות חינוך חדשים, פארקים ירוקים ורחבי ידיים ושבילים מוארים.
  • שכונה חדשה תתאפיין בתשתיות חדשות (מים, חשמל, ביוב וכו’), המבוססות על הטכנולוגיות המתקדמות ביותר.
  • ברוב המקרים היצע הדירות בשכונות חדשות יהיה רחב ומגוון יותר – ניתן לבחור בין דירות בגדלים ומסוגים שונים (קרקע, מגוון חדרים, פנטהאוז וכו’), מה שימנע את הצורך להתפשר או להתגמש.
  • ערך הדירה בשכונה חדשה הינו בעל פוטנציאל גדול לעלייה – בעיקר אם אתם רוכשים את הדירה בשלבים מקדימים (ואפילו עוד לפני תחילת הבנייה של השכונה).
    כידוע, בשלב האיכלוס מחירי הדירות מטפסים בצורה משמעותית – כך שמדובר בהשקעה מניבה ובבחירה אופטימאלית גם עבור מי שמחפש דירה להשקעה.
  • מעבר לדירה בשכונה חדשה מביא עמו הזדמנות להתחלה חדשה ונקייה, עבור כלל התושבים הבוחרים בה – כך שמדובר גם בהזדמנות לבניית קהילה חדשה תומכת ומכילה.
  • שכונות חדשות הנבנות בערים ותיקות, כמו שכונת פסגות אפק בראש העין לדוגמא, מושכות אליהן אוכלוסייה צעירה ובדרך כלל הומוגנית, כך שגם ברמה החברתית מאוד קל להיטמע.

ראש העין – הבחירה של הזוגות הצעירים מהמרכז

בסופו של דבר צריך להסתכל על מבחן התוצאה ואם לוקחים את שכונת פסגות אפק בראש העין כמקרה בוחן לכדאיות רכישת נכס בשכונה חדשה, ניתן לראות כי מדובר בסיפור הצלחה בקנה מידה ארצי. 

אוכלוסייה איכותית, חינוך ברמה גבוהה, קהילה מדהימה, פיתוח סביבתי מואץ לרווחת התושבים והכי חשוב עליית ערך של הנכס.

בקיצור, רכישת דירה בשכונה חדשה היא בהחלט בחירה חכמה, גם לזוגות ומשפחות צעירות המחפשות דירה למגורים ורוצים ליהנות מאיכות חיים גבוהה וגם עבור מי שתר אחר דירה להשקעה ומבקש ליהנות מעלייה בערך הנכס.

במאגר הנכסים האיכותי של תיווך בוטיק אפיקי נדל”ן, תוכלו למצוא מגוון נכסים בשכונות השונות של ראש העין.

מאמרים אחרונים

בואו למצוא את נכס החלומות שלכם

דירות מרווחות, דירות גן או גג, פנטהאוזים או בתים צמודי קרקע. מגוון הנכסים הגדול ביותר בראש העין והסביבה מחכה רק לכם.

השווה מקומות אירוח

לְהַשְׁווֹת